S-mobiili edustaa maailman huippua – pokkasi kultaa kansainvälisessä kisassa

S-mobiili edustaa maailman huippua – pokkasi kultaa kansainvälisessä kisassa

S-mobiili ja S-Etukortti Visan lähimaksuominaisuus voittivat kovatasoisen kansainvälisen Contactless & Mobile Awards -kilpailun asiakasuskollisuus-sarjan. Palkinnon kävi Lontoossa vastaanottamassa S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.

30.4.2015

– S-mobiili on S-ryhmän oivallus, jossa kaikki asiakasomistajuuden edut täydennettynä täysiverisellä mobiilipankilla yhdistyvät helppokäyttöisessä älypuhelinsovelluksessa, kertoo S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.

Vuosittain järjestettävä Contactless & Mobile Awards (CMA) kerää yhteen lähilukutekniikkaan (NFC) ja mobiiliin käyttöön liittyvien palveluiden kerman. S-Pankki päihitti asiakasuskollisuus-sarjan kovatasoisessa finaalissa kolme muuta kilpailijaa ja on ainoa suomalainen yritys koko kisan voittajien joukossa.

Kilpailun voiton toi S-mobiilin ja S-Etukortti Visan lähimaksuominaisuuden maailmanlaajuisestikin ainutlaatuinen konsepti, joka yhdistää kaupan ja pankin asiakkuuden.

S-mobiilissa voi seurata näppärästi Bonuksen kertymistä, etsiä S-ryhmän toimipaikkoja ja hyödyntää eri ketjujen etuja. Pankkiosiossa puolestaan voi esimerkiksi seurata tilitapahtumia ja maksaa laskuja puhelimen kameran toimiessa viivakoodilukijana. Kilpailun tuomariston mieleen oli erityisesti mahdollisuus siirtää S-ryhmän Bonus poikimaan S-Säästörahastoon ja seurata sijoitusten kehittymistä laajemminkin.

Lähimaksuominaisuus S-Etukortti Visassa puolestaan monipuolistaa kortin käyttötapoja, kun ilman tunnuslukua onnistuvan maksamisen lisäksi yhdellä kortilla voi kerätä S-ryhmän Bonusta ja maksutapaetua. Näillä ominaisuuksilla S-Etukortti pesee vertailussa muut kanta-asiakkuuteen liittyvät kortit maailmanlaajuisesti.

Tähtäimessä Suomen paras digitaalinen pankkipalvelukokemus

S-Pankin tavoitteena on helpottaa asiakkaidensa arkea. Tulevaisuuden palvelut niin pankin kuin kaupankin alalla ovat vahvasti digitaalisia. S-Pankki on nostanut tavoitteekseen kaupassa käyntiin verrattavan helppouden ja digitaalisuus toimii tässä välineenä, ei itseisarvona.

– Asiakkaalla pitää olla valinnanvapaus, hän itse saa päättää miten haluaa raha-asioitaan hoitaa. S-Pankin ainutlaatuisen toimintamallin ansiosta pystymme tarjoamaan maan laajimman, mutta samalla ketterän kivijalkaverkoston ja kehittämään voimakkaasti digitaalisia palvelujamme, Ylihurula kertoo.

Tavoite digitaalisten palveluiden osalta ei ole vaatimaton: S-Pankki tähtää Suomen parhaaseen digitaaliseen pankkipalvelukokemukseen. Kaupan ja pankin palveluiden yhdistämisessä asiakkaan arkea helpottavaksi palvelukokonaisuudeksi on valtava potentiaali, ja siihen S-Pankki ja S-ryhmä panostavat vahvasti.

– Täytyyhän se tunnustaa, että digitaalisten pankkipalveluiden kehittäminen Suomessa ei ole pysynyt muun maailman vauhdissa. Asiakkaat ansaitsevat parempaa. Nyt tunnustusta saanut S-mobiili on lähtölaukaus S-Pankin digitaaliselle kehitykselle, Ylihurula summaa.

Lisätietoa:

Pekka Ylihurula, S-Pankki Oy, puh 010 76 82100, pekka.ylihurula@s-pankki.fi

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.