Maksutapahtumia veloitettu kahteen kertaan S-ryhmän toimipisteissä

Maksutapahtumia veloitettu kahteen kertaan S-ryhmän toimipisteissä

S-ryhmän maksujärjestelmissä ilmenneen teknisen häiriön johdosta joitakin S-ryhmän toimipaikoissa 16.1. tehtyjä ostoksia on veloitettu virheellisesti kahteen kertaan asiakkaiden tileiltä.

22.1.2014

Ongelma koskettaa noin 39 000 maksutapahtumaa, jossa asiakas on maksanut ostoksensa S-Etukortilla, Amex- tai Diners-kortilla. Ylimääräiset veloitukset tullaan korjaamaan tämän ja huomisen päivisen aikana ilman asiakkaan toimenpiteitä.

S-ryhmä pahoittelee tapahtunutta.

Lisätietoja:Johtaja Juha Ahola, SOK Rahoitus0107682047

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.