3+1 Päivää -kampanjalle huippuavaus verkossa

3+1 Päivää -kampanjalle huippuavaus verkossa

Sokos-tavaratalot sekä kauneuden ja hyvinvoinnin Emotion-erikoisliikkeet järjestävät suositun 3+1-päivää-kampanjan 18.–22.3. ensi kertaa vain verkkokaupassaan. Ensimmäisen päivän verkkomyynti on ollut jopa 10-kertaista viime syksyn kampanja-aloitukseen nähden.

18.3.2020

3+1 Päivää -kampanja starttasi Sokos.fi:ssä todella vauhdikkaasti heti keskiviikkona aamuseitsemältä.

– Verkkokaupan myyntimme on ollut tuotealueesta riippuen 8–10-kertaista viime syksyn kampanjan aloitukseen nähden. Parhaiten kaupaksi menevät tutut, turvalliset brändituotteet. Kosmetiikan myynti on ollut todella vahvaa, kertoo SOK tavaratalo- ja erikoisliikekaupan ketjujohtaja Mika Laakso.

Heti aamusta myytiin myös liuta sänkyjä, jotka ovat kevään kampanjan uusia tuotekokeiluja.

– Uskomme, että kampanjan hyvä myynnin kehitys jatkuu koko viikon. Tuotteiden saatavuus on kunnossa, sillä pystymme nyt myymään myös myymälöihin hankittuja tuote-eriä verkon kautta.

Sokos.fi:n valmiuksia vahvistettu

3+1 Päivää -kampanja siirrettiin COVID-19-koronaviruksen vuoksi kivijalasta verkkoon hyvin nopealla aikataululla viikonlopun aikana.

– Olemme parantaneet verkkokauppamme teknistä valmiutta ja kapasiteettiamme, jotta ostokokemus olisi asiakkaillemme mahdollisimman hyvä. Olemme myös lisänneet valikoimanäkyvyyttä verkossa, Mika Laakso esittelee.

– Uusi, poikkeuksellinen tilanne on osoittanut kaikkien kampanjan toteutukseen osallistuvien tiimiläistemme loistavaa sitoutumista ja venymistä, hän kiittää.

Kampanja tulee näkymään myös Sokos-tavarataloissa ja Emotion-erikoisliikkeissä, kunhan koronatilanne on rauhoittunut.

Tutustu: https://www.sokos.fi/fi/sokos


Kuvat: SOK

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.