3+1 Päivää -kampanja starttasi Sokos.fi:ssä todella vauhdikkaasti heti keskiviikkona aamuseitsemältä.
– Verkkokaupan myyntimme on ollut tuotealueesta riippuen 8–10-kertaista viime syksyn kampanjan aloitukseen nähden. Parhaiten kaupaksi menevät tutut, turvalliset brändituotteet. Kosmetiikan myynti on ollut todella vahvaa, kertoo SOK tavaratalo- ja erikoisliikekaupan ketjujohtaja Mika Laakso.
Heti aamusta myytiin myös liuta sänkyjä, jotka ovat kevään kampanjan uusia tuotekokeiluja.
– Uskomme, että kampanjan hyvä myynnin kehitys jatkuu koko viikon. Tuotteiden saatavuus on kunnossa, sillä pystymme nyt myymään myös myymälöihin hankittuja tuote-eriä verkon kautta.
Sokos.fi:n valmiuksia vahvistettu
3+1 Päivää -kampanja siirrettiin COVID-19-koronaviruksen vuoksi kivijalasta verkkoon hyvin nopealla aikataululla viikonlopun aikana.
– Olemme parantaneet verkkokauppamme teknistä valmiutta ja kapasiteettiamme, jotta ostokokemus olisi asiakkaillemme mahdollisimman hyvä. Olemme myös lisänneet valikoimanäkyvyyttä verkossa, Mika Laakso esittelee.
– Uusi, poikkeuksellinen tilanne on osoittanut kaikkien kampanjan toteutukseen osallistuvien tiimiläistemme loistavaa sitoutumista ja venymistä, hän kiittää.
Kampanja tulee näkymään myös Sokos-tavarataloissa ja Emotion-erikoisliikkeissä, kunhan koronatilanne on rauhoittunut.
Tutustu:
https://www.sokos.fi/fi/sokos