Prisman brändi Suomen vahvimpien joukossa
Sekä Prisma että S-market nousivat Suomen 25 arvokkaimman brändin joukkoon, selviää Brand Financen toteuttamasta Suomen arvokkaimmat brändit 2020 -listauksesta.
20.5.2020
Konsulttiyhtiö Brand Financen toteuttamassa tutkimuksessa listattiin Suomen 25 arvokkainta brändiä. S-market on tällä listalla sijalla 10, Prisma puolestaan arvioitiin 20. arvokkaimmaksi suomalaisbrändiksi. S-marketin brändin Brand Finance arvioi 701 miljoonan ja Prisman brändin 393 miljoonan euron arvoiseksi. Lisäksi Prisma löytyy samassa tutkimuksessa myös Suomen kymmenen vahvimman brändin listalta, sijalta 8.
”Olemme todella iloisia siitä, että marketkaupan ketjuistamme sekä Prisma että S-market nousivat Suomen arvokkaimpien brändien joukkoon ja sijoittuivat listauksessa näin korkealle. Tämä osoittaa, että olemme oikealla tiellä ja pitkäjänteinen työmme tuottaa tulosta”, iloitsee S-ryhmän päivittäistavarakaupan johtaja Sampo Päällysaho.
Brand Finance arvioi suomalaisten brändien arvoa tutkimuksessaan laajasti käytetyllä ”Royalty Relief” -metodilla.
Kuvat: SOK
Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.