”Käynnistämme uudistuksen suurimmista myymälöistä ja ensimmäisessä vaiheessa uudet sähköiset hintanäytöt tuodaan suurimpiin Prismoihin ja S-marketeihin. Päätökset sähköisten hintaetikettien laajentamisesta muihin toimipaikkoihin tehdään seuraavassa vaiheessa, kun olemme keränneet ensivaiheen kokemukset näistä 300 myymälästä”, päivittäistavarakaupan johtaja Sampo Päällysaho SOK:lta toteaa.
Sähköisillä hintaetiketeillä tehostetaan myymälässä tehtävää työtä, ja samalla parannetaan asiakkaiden saamaa palvelua. Yksi etu uusissa Pricerin toimittamissa hintanäytöissä liittyy niissä olevaan LED-valoon, joka helpottaa etenkin verkkokaupan keräilyä.
”Tähtäämme kaikissa uudistuksissa parempaan asiakastyytyväisyyteen ja samalla siihen, että henkilöstö viihtyy työssään. Hintamuutokset osuvat pääosin valikoimajaksojen vaihdoksiin, ja etikettien vaihto on myymälässä työläs rupeama. Säästyvä aika tehostaa myymälän toimintaa ja vapauttaa aikaa muihin tärkeisiin tehtäviin. Sähköisessä muodossa tiedot ovat aina ajan tasalla paitsi hintojen, myös tuotetietojen osalta”, Päällysaho summaa.