Antti Tapani: ”Syksyn mallistosta tulevat mieleen pohjoisen revontulet ja ruska” - Vuoden kiinnostavin muotibrändi täydentyy syysmallistolla kaikissa Prismoissa - S-ryhmä
Antti Tapani syksy 2020

Antti Tapani: ”Syksyn mallistosta tulevat mieleen pohjoisen revontulet ja ruska” - Vuoden kiinnostavin muotibrändi täydentyy syysmallistolla kaikissa Prismoissa

Viime keväänä lanseerattu Antti Tapani -muotibrändi ja sen Great was never normal -filosofia kolahti kansaan syvästi kautta Suomen. Prismoihin myyntiin tullut muotimallisto inspiroi jokaista olemaan rohkeasti oma itsensä ja ilmentämään itseään pukeutumisen kautta. Malliston luovana johtajana työskentelee Antti Tapani Tuisku. Mallisto on toteutettu Antti Tuiskun ja Prisman tiiviinä yhteistyönä.

14.10.2020

Antti Tapani -malliston uudet tuotteet, syksy 2020

• Syksyn uusi mallisto sisältää 30 erilaista tuotetta eri kategorioissa:

• Naisten sisäpukeutuminen 15 uutta tuotetta

• Miesten sisäpukeutuminen 8 uutta tuotetta

• Vapaa-ajan jalkineet 2 uutta tuotetta

• Pipot 4 väriä

• Sukat: 1 uusi malli

• Tuotteista valtaosa on valmistettu Turkissa, pipot, jalkineet ja osa ulkovaatteista Kiinassa sekä sukat Suomessa.

• Vaatteiden koot vaihtelevat XS-XXL, kenkien koot 37-46, 39-46, sukkien koot 37/39-46/48, pipot ovat one size.

Antti Tapani on sporttinen athleisure-muotimallisto, joka sisältää vaatteita, laukkuja ja jalkineita arkeen sekä urheiluun. Nyt Antti Tapani -brändi täydentyy uudella värikkäällä syysmallistolla. Syksyn malliston uusia värejä ovat maaston vihreä, kirkas oranssi ja petrolin sininen. Antti Tapani -muotimallisto on myynnissä kaikissa Suomen Prismoissa ja prisma.fi:ssä. Mallisto on herättänyt myös kansainvälistä kiinnostusta. Tällä hetkellä se on myynnissä jo Viron Prismoissa.

Uuden malliston myötä uudistetaan rohkeasti myös Antti Tapani -brändin mainontaa. Antti Tapani Tuisku on haastanut ihan jokaisen kuvamaan omia muotivideoita The home runway -teemalla. Videoiden aidoista sisällöistä kootaan muun muassa TV-mainontaa.

Antti Tapanit voi yhdistellä oman rohkeustasonsa mukaan

- Halusimme luoda malliston, jossa yksityiskohdat, laatu, materiaalit ja vaatteiden trendikkyys nostavat rennon, päivittäisen pukeutumisen ihan uudelle tasolle, kiteyttää mallistonluova johtaja Antti Tapani Tuisku.

Syksyn 30 uutta tuotetta täydentävät keväällä julkaistua mallistoa, joka on edelleen myynnissä. Antti Tapani -muotimallistoon kuuluu muun muassa collegehousuja, -paitoja, legginsejä, T-paitoja, shortseja, uimapukuja, sadevaatteita ja ulkoilupukuja. Ihan uusina tuotteina mallistoon tulee muun muassa sisävaatteita erityisesti naisten mitoituksella, pipoja ja lämpimiä vapaa-ajan kenkiä.

Malliston nerokkuus piilee tuotteiden monikäyttöisyydessä ja yhdisteltävyydessä. Kunkin kauden mieluisimmista Antti Tapani -tuotteista voi koota ihan oman garderobin, jossa vaatteiden yhdisteltävyys toimii aina.

- Omaan Antti Tapani -vaatekaappiin voi hankkia paitoja, housuja, kenkiä, sukkia tai vaikkapa uikkarit, ja niitä voi vapaasti yhdistellä omassa arjen ja vapaa-ajan pukeutumisessa aina kulloisenkin fiiliksen ja rohkeustason mukaan. Kevään AT-malliston musta-valkoiseen asuun saa värikkään piristyksen esimerkiksi syksyn malliston oranssi-vaaleanpunaisilla sukilla. Oranssi poolo tuo puolestaan sopivaa sähäkkyyttä mustaan collegeasuun, vinkkaa S-ryhmän marketkaupan valikoimapäällikkö Nina Paavilainen.

Prisma on vankistanut asemaansa Suomen suosituimpana muotikauppana

Asiakkailta saatu palaute Antti Tapani -mallistosta on ollut positiivista. Sitä on tullut sekä Prismalle että suoraan malliston luovalle johtajalle.

- On ollut hieno huomata, että Antti Tapani -mallisto on monipuolistanut ihmisten odotuksia siitä, millaisia vaatteita Prismasta löytyy: rohkeaa ja uudenlaistakin, kertoo Antti Tapani.

Yksi Antti Tapani -malliston vahvuus on sinä, että tuotteita voi ostaa kaikista 70:stä maamme Prismasta, ja nyt myös Viron Prismoista.

- Pienen kaupungin, Rovaniemen kasvattina minun mieltäni lämmittää erityisesti kiitokset siitä, että tällainen mallisto on saatavilla ympäri maan. Lisäksi brändin sisäinen ajatus ”Great was never normal”, on ollut teema, johon asiakkaat ovat ylpeydellä nojanneet, Antti Tapani jatkaa.

Antti Tapani -sukat ovat olleet suurin myyntihitti

Antti Tapani -muotimallisto tuli myyntiin keväällä, silloin kun maassamme elettiin hyvin poikkeuksellisia aikoja. Siitä huolimatta myynti oli valtava menestys, olihan mallistossa paljon juuri kotoiluun ja sporttailuun sopivia vaatteita, jotka toivat piristystä arkeen.

- Yksittäisistä keväällä myyntiin tulleista tuotteista kaikkein suosituimpia ovat olleet valkoiset sukat, joissa on suuret AT-logot. Tämä kertoo hyvin siitä, että brändin pienilläkin tuotteilla saa pirteää ja hauskaa ilmettä omaan pukeutumiseen ja näin voi myös samalla viestiä Antti Tapani -brändin sanomaa: ”Ole rohkeasti oma itsesi”, kertoo Paavilainen.

Mikä sitten kevään mallistosta on luovan johtajan rakkain yksittäinen tuote?

- Minulla on koko mallistoa ja brändiä kohtaan suuri rakkaus ja ylpeys. Eniten olen pitänyt uimashortseja, juoksutrikoita ja valkoista college asua mustalla printillä, kertoo Antti Tapani.

Syksyn mallistosta löytyy myös Antille mieluisat tuotteet.

- Uskon, että päivien lyhentyessä ja kylmetessä, kovimmassa käytössä tulevat olemaan siniset, lämpimät vapaa-ajan kengät, pipot ja vaatteet.

[object Object]

Syksyn 2021 tuotteet ovat jo suunnittelupöydällä

Antti Tapani on brändi, joka on tullut jäädäkseen. Seuraava mallisto ilmestyy keväällä 2021. Tällä hetkellä työskennellään jo syksyn 2021 malliston parissa. Jatkoa on siis luvassa.

- Olemme vasta hyvin alussa kokonaisuutena brändin suunnittelussa. Usein vaatii vuosia, jotta jokin uusi brändi tulee oikeasti tutuksi isolle yleisölle. Olemme jo nyt nähneet, että AT- brändi on otettu erinomaisesti vastaan ja sen tarinaa pidetään suuressa arvossa. Haluamme jatkossakin nojata oman itsensä näköiseen elämään ja se ei välttämättä tarkoita aina vain vaatteita, Antti Tapani vihjaa tulevista suunnitelmista.

Antti Tapani nostaa malliston fanit osaksi mainoskampanjaa

Great was never normal -filosofia näkyy myös Antti Tapani -syysmalliston mainonnan toteutuksessa. Antti on haastanut malliston faneja tekemään omia videoita ja lataamaan niitä sosiaalisen median Instagram ja TikTok -kanaviin aihetunnisteella #thehomerunway. Videoista osa tulee näkymään muun muassa Antti Tapani -malliston TV-mainonnassa.

- Somessa on jo alkanut näkymään kivoja #thehomerunway-videoita, joissa näkyy raikkaasti ”ole rohkeasti oma itsesi” -teema. Toivottavasti saamme niitä vielä paljon lisää, Antti Tapani toivoo.

Antti Tapani on saatavilla Prisman verkkokaupassa ja Prismoissa, myös Virossa. Uusi syksyn mallisto on tullut myyntiin viime viikolla. Lisätietoa mallistosta löytyy brändin sivustolta www.anttitapani.com.

@anttitapani_official @prisma_official #thehomerunway #greatwasnevernormal #anttitapani


Kuvat: SOK


Kuvat: SOK

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.