After Work -kulttuurin jäljillä - S-ryhmä
Kuvateksti

After Work -kulttuurin jäljillä

Suomalainen ravintolakulttuuri elää murroskautta. Ulkona ei käydä enää vain viikonloppuisin juhlimassa, vaan tapa ottaa pari olutta tai vaikka lasillinen kuohuviiniä työpäivän jälkeen on yleistynyt viime vuosien aikana roimasti. Keski-Euroopasta ja brittiläisistä pubeista alkunsa saanut after work -kulttuuri on verrattain uusi ilmiö maassamme.

17.5.2013

Aikaisemmin arki-iltapäivät ovat olleet ravintoloille haasteellinen ajankohta saada asiakkaita. Nykyään yhä useammassa ravintolassa on erilaisia after work -tarjouksia, joilla asiakkaita houkutellaan rentoutumaan pitkän työpäivän jälkeen. Oluen äärellä voi lukea iltapäivälehdet kaikessa rauhassa tai purkaa päivän tapahtumia työporukassa.

S-ryhmän ravintoloissa yleistymässä ovat erilaiset kuohuviini- ja shampanjatarjoukset. Kuplivan juoman nauttiminen kauniista lasista iltapäivän ratoksi tuo arkeen elämyksellisyyttä. Aikaisemmin enemmän miehinen after work -harrastus houkuttelee näin myös naisia nauttimaan arjen luksuksesta.


Kuvat: S-Ryhmä

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.