SOK on panostanut viime vuosina vahvasti markkinoinnin ja viestinnän vaikuttavuuden kehittämiseen.
– Markkinoinnin ja viestinnän on tuettava liiketoiminnan tavoitteita strategisella tasolla oikea-aikaisilla viesteillä ja tuloksellisilla toimenpiteillä. Näin parannamme markkinoinnin vaikuttavuutta ja voimme hyödyntää digitalisaation tuomia mahdollisuuksia täysimääräisesti. S-ryhmän tehtävä on määritellä, mitä viestimme, miten, milloin ja kenelle. Tuotantokumppani vastaa markkinoinnin käytännön toteutuksesta, SOK:n asiakkuuksista, viestinnästä ja digitaalisista palveluista vastaava johtaja Veli-Pekka Ääri kertoo.
SOK valitsi Zeeland Familyn kumppaniksi, koska yrityksellä on hyvä käsitys markkinoinnin tulevaisuudesta ja kyky tuottaa monipuolisesti erilaisia sisältöjä.
– Oleellista on, että kumppani panostaa taktisen markkinoinnin automaation kehittämiseen. Yhä suurempi osa markkinoinnista on jatkossa automatisoitua, Ääri toteaa.
Myös Zeeland Family odottaa innolla uutta yhteistyötä.
– Tuleva yhteistyö SOK:n kanssa osuu strategiamme keskiöön eli markkinoinnin tuottamiseen palveluna. Yhteistyön merkittävyydestä kertoo se, että kyseessä on markkinointitoimialan suurin ulkoistus Suomessa. Meillä on ilo olla vauhdittamassa SOK:n, Suomen suurimman mainostajan, muutosta markkinoinnin operaatioissa ja prosesseissa erityisesti digitalisoinnin ja automaation keinoin. Toivotamme SOK:n markkinoinnin tekijät tervetulleiksi markkinoinnin luovaan työyhteisöömme, Zeeland Familyn ulkoistusliiketoiminnasta vastaava johtaja Sini Norta toteaa.