Vähittäiskaupan ketjujen ykköseksi kiilasi Prisma sijalle 17 ja myös sarjan kakkostilan otti S-ryhmän brändi, S-market, joka löytyy sijalta 30. S-ryhmän kauppojen valikoima nauttii myös arvostusta, koska S-ryhmän oma Kotimaista-merkki nousi tutkimuksessa sijalle 106.
Pankkisektorilla selvän ykköspaikan otti S-Pankki, joka oli ainoa pankki viidenkymmenen arvostetuimman brändin joukossa, sijalla 47.
Ylivoimainen omassa sarjassaan oli myös Sokos Hotels, joka sijoittui kaikkien brändien arvostuksessa sijalle 66. Ketjun parannus sijoituksessa oli myös huima: Sokos Hotellit nousivat viime vuoteen verrattuna peräti 43 sijaa.
Omien sarjojensa ykkösiä olivat myös Sokos tavaratalojen sarjassa (sija 128) ja ABC huoltamotoimialalla (sija 182).
– Se, että lojaliteettiohjelmamme mahtuu Suomen kymmenen kärkibrändin listalle, on todella hienoa. Uskon, että S-Etukortti ja S-mobiili yhdessä ovat asiakasarvostuksen takana. Hienoa on myös, että toimialoittain meidän brändimme olivat ykkösiä – Prisman ja S-marketin ottaessa vieläpä kaksoisvoiton. Täytyy kiittää asiakasomistajia saadusta arvostuksesta, johtaja Veli-Pekka Ääri SOK:lta iloitsee.