Kehitämme digipalveluita, jotka helpottavat suomalaisten arkea. Asiakastietojen käytössä olet kuskin paikalla: sinä päätät, mihin tietojasi saa hyödyntää.
Kuinka paljon kasviksia meillä syödään? Mikä on ruokaostosteni kotimaisuusaste? Entä hiilijalanjälki? Sähköinen takuukuitti löytyy vuosienkin jälkeen hyvästä tallesta. Älykäs ostoslista muistuttaa ostohistorian perusteella, mitä pitikään lisätä kauppakassiin.
Osuvimmat palvelut syntyvät tarkan tiedon pohjalta. Datan avulla voimme kehittää palveluita, jotka hyödyttävät ennen kaikkea asiakkaita itseään. Palveluita, jotka auttavat arjen asioinnissa, taloudenpidossa ja omien ostopäätösten punnitsemisessa.
Tällaisia ovat muun muassa , sähköinen kuittipalvelu, Oma S-kanava ja suosikkituotteista muistuttava ja ehdottava älykäs ostoslista.
2,1 milj.
S-mobiilin käyttäjää
785 000
seuraa omia ostojaan
noin 300
myymälää tarjoaa ruoan verkkokaupan palveluita.
4000 km
kuittipaperia säästyy vuodessa sähköisen kassakuitin ansiosta